Випив енергетичний напій: на Дніпропетровщині стало зле підлітку

На Дніпропетровщині підлітку стало зле після того, як він випив декілька пляшок енергетиків. Про це повідомила у Facebook медик Марина Авдієнко.

Напередоднф одна з виїзних бригад Нікопольської станції екстреної медичної допомоги надавала допомогу хлопцеві-підлітку після того, як він випив декілька пляшок енергетичних напоїв. Сам хлопець спортсмен, з хорошої родини, але хтось зі знайомих порадив пити енергетик для підйому тонусу і сили.

Дитина не стала радитися з батьками.

Щоб ефект був сильніший, підліток випив значну кількість цього напою. Результат – різке погіршення стану, тахікардія, низький тиск, втрата свідомості, виклик “швидкої” та госпіталізація. Екстрену медичну допомогу вдома постраждалому надавав фельдшер, він і  відвіз хлопця в дитячу лікарню.

dneprnews.info

Оцініть автора
Портал Новин Дніпра
Додати коментар

Будь ласка, оберіть мову для подальшої роботи на сайті